Parę słów o odpowiedzialności projektanta UX

Często traktujemy naszą pracę- projektantów UX, jak pracę rzemieślników. Uznajemy, że nie jest ważnym to "jak" robimy nasze projekty, ale sam fakt projektowania produktu. Stawiamy doświadczenia i interfejsy ponad użytkowników którzy z nich korzystają, Projektujemy kierując się naszym ego i ambicjami, wedle których produkty stają się piękne designersko - flatowe, z ładną typografią i wyszukanymi ikonami. Najważniejszy jednak użytkownik, staje się drugorzędny. 


User centered design zamienia się w experience centered design.


I to jest błąd - bo stajemy się artystami i przestajemy odpowiadać za nasz design. Z roku na rok, coraz więcej usług przechodzi w kanał online i odpowiedzialność na nas spoczywająca jest coraz większa. Ludzie przez internet kupują, zaciągają kredyty, podpisują umowy na lata, a tym samym rozwiązują problemy bezpośrednio wpływające na ich życie.


Podczas wykładu wskażę, w których miejscach najczęściej popełniamy błędy. Podpowiem również jak w trakcie procesu projektowego uwzględniać zachowania i przyzwyczajenia naszych person. Określę te fragmenty prowadzenia projektów, gdzie najczęściej popełniamy błędy. Na przykładach pokażę, jak nasze błędy wpływają na biznes, pieniądze, i przede wszystkim Klientów.

Język prezentacji: Polski

Prowadzący

Partnerzy

Partner Ścieżki
Partner Ścieżki
Partner Ścieżki
Wystawca
Wystawca
Wystawca
Wystawca
sponsor Game zone
Partner Strefy Regeneracji
Partner
Partner
Partner