Games Development

Games Development - Czy wiedziałeś, że przeciętny koszt wyprodukowania wysoko budżetowej gry komputerowej to ok. 20 milionów dolarów? Gry komputerowe to potężny biznes, mnóstwo zabawy, ale też nieskończona ilość wyzwań dla programistów. Jak poradzić sobie sobie ze skomplikowanymi interfejsami GUI czy renderowaniem efektownej grafiki? Jak dobrze rozwiązac kwestię interfejsu i zapewnić graczom możliwość swobodnego komunikowania się? Czy poprawianie bugów może być ryzykowne? Jak funkcjonują w grach procesy skalowalności?

Nasza propozycja to zaproszenie do fascynującego świata gier z perspektywy doświadczonych programistów. Czy to twoja bajka? Czy niezwykle atrakcyjny temat gier przyciąga równie mocno od strony programisty? Przyjdź i przekonaj się sam!

Agenda point

Start Speaker Topic
09:00 Leszek Godlewski Gamedev-grade debugging
10:00 Andrzej Blumenfeld Dying Light: Burzliwa historia Action Directora
11:00 Janusz Gruca "Run Boy Run" - Jak nakłonić gracza aby biegł jeszcze szybciej - system spawnowania AI w Dying Light .
12:00 Piotr Trochim Techniki animacji postaci stosowane w produkcjach gier
14:00 Krzysztof Jankowski Dlaczego wybraliśmy Godot Engine dla naszych przyszłych gier?
15:00 Tomasz Bilnicki Czy programiści nadal są konieczni? Jak silnik UE4 zmienił podejście do tworzenia gier.
16:00 Michal Taszycki Why should you learn to program Commodore 64 this year?
17:00 Łukasz Wójciak [CANCELLED WORKSHOP] Beyond Indie - multiplayer for html5 game developers

Partners

Track Partner
Track Partner
Track Partner
Exhibitor
Exhibitor
Exhibitor
Exhibitor
sponsor Game zone
Partner Regenation Zone
Partner
Partner
Partner