Dlaczego wybraliśmy Godot Engine dla naszych przyszłych gier?

Przed ponad 2 lata tworzyłem gry w JavaScript (ImpactJS) oraz Lua (CoronaSDK). Grupa się rozrosła do 3 programistów i 2 muzyków. Po ciągłych problemach z kompatybilnością HTML5 spróbowaliśmy użyć nowego silnika: Godot Engine. Jest to bardzo mało znana alternatywa dla Unity3D (i innych darmowych silników 2D/3D). Okazało się to dobrym wyborem i jesteśmy przekonani w tym momencie, że przyszłe gry również będziemy tworzyć w "Godocie".


Opowiem o plusach i minusach silnika, jego historii i przyszłości. A wszystko poprate będzie doświadczeniami z tworzenia naszej najnowszej gry "Tanks of Freedom" (http://w84death.itch.io/tanks-of-freedom).

Lecture language: Polish

Speaker

Partners

Track Partner
Track Partner
Track Partner
Exhibitor
Exhibitor
Exhibitor
Exhibitor
sponsor Game zone
Partner Regenation Zone
Partner
Partner
Partner